Stackars Stahre

Oprövad som tränare

- Jag är nervös för vad som väntar. Stahre är en trevlig kille och kan säkert bli bra på sikt men känns i dag för oprövad för den situation AIK befinner sig i. Säger Johan Mjällby

Precis så känner jag oxå. Han är säkert bra. Problemet är att han inte kommer få någon tid alls på sig att få ressultat. Vi supportrar kommer kräva att han lyckas direkt. Jag tror inte han gör det, jag hoppas att jag har fel,... men jag tror inte han kommer lyckas. Lyckas vi inte så luktar det nya kravaller på Råsunda..... inget jag längtar efter direkt.  Händer det så kan ju styrelsen ta på sig sin del av ansvaret. För de är styrelsen som satt bollen i rullning, och skitit i sina supportrar,... IGEN!!!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback