sova dåligt, av ingen orsak...

*snark*  jag har sovit uruselt ett tag nu,... å inatt var inget undantag,... jag somnade visserligen fort, men sen har jag vaknat till måååånga gånger,... av olika anledningar,....  sååå jobbigt !

Idag ska jag in till stan å köpa min jacka =)  fick ett mess från Carina igår där hon undrade om jag ville komma över, å de är klart att jag vill komma över å umgås,... vet bara inte om jag hinner,,.... nu är klockan redan 11:30 jag måste duscha, blåsa håret torrt, käka lunch innan jag drar, klä på mig, sminka mig, å dessutom så måste jag diska undan lite..... *suck* egentligen tar inte de här grejerna så lång tid, var för sig, men när man måste göra allt så tar de ju en stund... ska ta tag i mig själv å kliva in i duschen nu,.. så blir jag klar någongång iaf....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback