plans for the night...

har nu käkat mat,.. de bidde SUPER gott !!! finns massor kvar i köket, så de ska in i kylen så har jag lucnch imorn =) *perfa*

min plan för kvällen är att gå upp till centrum å köpa lite dricka,.... visserligen har vi Julmust i kylen, men de dricker inte jag,... AVSKYR must, i alla former.... Nej jag dricker inte påskmust heller.

Jag vill ha coca-cola, kanske cider eller nått annat .... vet inte riktigt vad jag känner för,.... men med tanke på att de enda som finns att dricka hemma är vatten, mjölk, glögg (lite för tidigt å inte så gott i mängder), rödvin (inger större fan av rödvin, å flarran är oöppnad) jag vill inte dricka vatten resten av kvällen, så jag måste nog klä på mig å traska upp till centrum.....

Vad ska ni göra ikväll ?

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback