Nu är ALLT rent !

Nu är jag äntligen klar med tvätten ! Sååå jobbigt, å sååå skönt på samma gång =P
Den nya tvättstugan är KANON!!! Maskinerna är lätta, å man ser hur lång tid som är kvar tils den är klar, vilket ju onekligen underlättar,..... Tummlarn är styp hundra gånger bättre än de förra, å de blir faktiskt torrt,  hehe.... sen har ALLA fått torkskåp, så nu slipper man slått om dem,... så nu är ALLT torrt, utom de som absolut inte ska torkas i skåp eller tummlare =) Mangeln fungerar, så sängkläderna är manglade, vilket betyder att jag slipper ställa mig å stryka dem =)

Planen för resterande dag är att plocka undan hemma, men först måste jag slappa lite ,... de va MYCKET tvätt, å nu är allt tvättat, utom de som ska handtvättas eller tvättas i 30*

Bokade tvättid direkt så nästa vecka samma tid har vi tvätt igen =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback