Nebo RASAR mot AIK

Nebo rasar mot AIK 

Så har även Nebo lämnat Gnaget. Jag förstår honom, jag hade reagerat på samma sätt.
Just nu så fattar jag inte alls vad styrelsen håller på med. Vad tror dom=?!?!?!?!?!  Att alla gnagare bara kommer sitta lungt å stilla hemma å se på när de kör vårt älskade AIK i skiten ! OM de tror de så är de dummare än jag trodde, å de vill inte säga lite!

Jag är vansinnig ! Jag fattar inte alls hur detta är bra för klubben !  För första gången sedan Baxter tränade gnaget så HADE AIK en tränare med spelarnas OCH fansens stöd, och ett engagemang för AIK!
Tydligen så är inte de viktigt för styrelsen.


Jag föreslår att Per Bystedt tar med sina korkade vänner i styrelsen å lämnar sina platser till förfogande !
Nej jag vet inte vem som ska ta deras platser, å jag vill sannerligen inte göra det själv, men jag har tappat förtroendet för dem, sparkandet av Norling va droppen!







Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback