my day i snökaoset =)

Snart är det 1 timme sen klockan ringde,..... jag kände mig heeeelt slut,... men de va helt enkelt bara att gå upp.... Jag har tvättstugan 10-14, å för att slippa få tonvis med tvätt, så är de bara att köra på....

Jag kokade kaffe, klädde på mig, å letade upp ett par "termobrallor",... alla träningsbrallor ligger i tvätten, å jeans verkar bara jobbigt att kränga på sig nu....

Skrev ju igår att jag älskar snö ! Å de håller jag fast vid =) Allt blir lättare, utom att knalla till tvättstugan =P våran ligger i ett annat hus....


idag ska jag göra klart badrummet, å ta tag i köket =)

men först ska tvätten bli klar

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback