märkliga utslag, och träff med Svägerskan =)

Har nu ringt till Vårdcentralen, har några konstiga utslag, som jag gärna vill veta vad jag ska göra åt,... upptäkte dem för ett tag sedan, å hoppades att de skulle försvinna av sig själva,... men de har istället blivit fler.... *suck* så på fredag ska jag till vårdcentralen å kolla upp dem.... jag har mina aningar om vad de är,.. å då kommer jag få leva med "skiten" men då kan jag oxå förebygga dem med salva,....


Sitter å glor på Ellen, men ska straxt dra iväg å möta Sara,... min svägerska och vän =) Ska bli kul å ses, för de börjar bli ett tag sedan.... Så jag ska straxt börja röra mig mot staden,... 

Ikväll blire fotboll på TV,... Sverige möter Holland på bortaplan (träningsmatch) så den måste jag såklart kolla på,.... även om Holland inte ställer sitt bästa möjliga lag på banan så är de ändå bra motstånd,.... Sen ska de bli kul å se om de skett några förändringar i Sverige sedan Portugal matchen, jag hoppas inte de,.. för de va en bra match =) 

 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Zid

Jaså? Så du sliter isär folk? Lika hård som i tidigare ålder? ;)

Kul att du läser min blogg iaf. :D

2008-11-19 @ 13:49:58
URL: http://banditking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback