inte många knop

idag har jag inte fått mkt gjort,.... visserligen så har vi nu vikt in all tvätt, å jag har lagat både lunch och middag,....

men annars har jag inte gjort mkt,... å imorn lär inte bli annorlunda,... A ska ha mitt SL-kort imorn oxå, så jag kommer inte kunna ta mig någonstans, som inte är på gångavstånd ..... lite jobbigt,.. men men jag klarar mig... de jobbiga är att jag tror att han ska ha med sig datorn imorn,...

vilket betyder att jag inte ens kommer kunna söka jobb imorn,.... *suck*

just nu så ligger jag å glor på TV å gör massa töntiga Quizes på FB....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback