en bra dag!

Har haft en riktigt bra dag =)

jag vaknade inte nämnvärt mkt när min kära sambo kom hem imorse,...  han la sina ISKALLA händer på min rygg, å nog vare kallt,... men samtidigt ganska skönt,... =P

Min mobil vibrerade straxt efter 8 när mamma svarade på mitt mess från gårdagskvällen, om att åka till kurvan å julshoppa =)

Jag släpade mig ur sänger dryga halvtimmen senare,... 

Till min lycka va de VITT UTE !




klockan på bilden stämmer inte,... den är inte ändrad till vintertid 

Kollade när min buss gick, å insåg att jag hade nästan en hel timme innan jag skulle gå =D LOVELY!!!!


Jag å mamma käkade frulle på IKEA, riktigt gott faktiskt, å de kostade nästan inget alls,...


sen tog vi HELA varvet, på IKEA, å plockade på oss en hel del braiga saker =) 


tofflor, så slipper besökare frysa om fötterna, handukar som ska bli ännu finare =) lite bra skålar å två fat till i samma serie som jag har hemma =)  

handlade lite annat oxå, bland annat en matta att ha under granen, på Rusta...den är riktigt fin =) Så nu är det bara granen som ska inhandlas,.... blir en i plast, jag vill inte ha granbarr i hela lägenheten...

Vi va in en sväng på City gross oxå, å köpte bakpulver och citron så jag kan göra rent badrummet =) FINALY!!!

Åkte "hem" till Bredäng för att packa om, å fika =) Å såklart passar mormor på att "pracka" på mig sånt som hon inte vill ha,... hehe porslin å dukar å sånt, en del är riktigt fint =)

Släpade hem alltihop på bussen, men de gick riktigt smidigt eftersom jag lånat mormors dramaten och en av mammas väskor =)

Ska packa upp alltihop straxt, å diska undan lite,.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

nu vet jag vart ni bor :) SMILE jag brukar gå över bron där för att gå hem till min pappa :D:D:D: som bor på andra sidan hehe :)

visst är det mysigt med snö :) justin ville inte gå hem idag efter 3timmar i snön hehe själv höll jag på frysa ihjäl.



//Puzzzzzz

2008-11-23 @ 03:25:17
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback