de tar sig...

Jag blir mer och mer säker på att det är rätt väg att gå för mig,.... men det är några hinder i vägen,... hinder som jag ska komma över, som jag MÅSTE komma över....

De kan ta lite tid, men de ska gå!

Tänker inte berätta vad det är förns de är mer konkret, och på riktigt..... men det är lite ! "back to basic" som liten har man drömmar,... jag börjar ana att min dröm inte är helt omöjlig.... kanske rent av vettig och fullt logisk.... för man är väl inte mer ärlig än som barn..... om man dessutom återkommer till samma dröm så måste de ju betyda något.... eller ? 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback