De kallar oss artister, Per Gessle

Har kollat på De kallar oss artister på Svt, idag med Per Gessle....

Just nu kör de Tycker om när du tar på mig,.. live !

UNDERBART !!!!!!

De är få låtar som jag blir så berörd av som just den låten. Den är så himla bra helt enkelt !
För mig bär den med sig så många underbara minnen och känslor. Den väcker gammalt till liv, den får mig att minnas hur de va då. Å hur vad jag längtade efter då. Den är så mycket mer än bara en låt. För övrigt så är de nog faktiskt så att av de få låtar som gör allt detta för mig, så är väldigt många skrivna av just Per Gessle.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback