Ring ut det gamla och ring in det nya.

Snart är det ett nytt år, 2009, så jag antar att det är dax att försöka komma på vad som har hänt under 2008, och vad man vill ska hända under 2009.


2008

  • Vi firade in 2008 i Täby hos Bettan å Magnus, riktigt trevligt =)
  • jag har stressat som en tok i skolan, som jag nu även har hoppat av.
  • jag och A har haft de riktigt jävligt, men oxå riktigt bra,... dessvärre så har det varit mer av det negativa.
  • jag har varit i Budapest  TVÅ gånger
  • Varit i London med A
  • jag har varit i Österrike och följt Sverige under fotbolls EM, de va årets höjdpunkt.
  • jag har varit på TVÅ 1års kalas,  Ludde och Wilma har blivit stora.
  • jag har tagit bilder på Stockholm Model House tillsammans med Virre. snygga bilder.
  • jag har jobbat (förhoppningsvis min sista sommar) på institutet.
  • Jag har fått jobb, visserligen bara till sista januari...
  • jag har börjat träna, och slutat....
  • jag har varit mer pank än någonsin.
  • jag har insett vilka underbara vänner jag har, ännu mer än innan.
  • jag har gått på fotboll och hockey, men inte lika mkt som jag skulle velat.
  • jag har säkert haft en massa annat för mig oxå, men inget som jag kommer på eller vill skriva om här.

 2009 

  • Jag ska ta tag i mitt liv, på riktigt.
  • Jag ska ta körkort.
  • Jag ska åka runt i europa å kolla på Sveriges VM-kval matcher.
  • Jag ska kolla på AIK, köpa sässekort.
  • Jag ska bli lite mer vuxen.
  • Jag ska ta vara på livet och inte slösa bort det på idioter.
  • Jag ska börja träna igen, köpa kort till stockholms simhallar så att jag kan gymma och simma så mycket jag vill.
  • Jag ska inreda mitt hem, precis som jag vill ha det.
     

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback