Massor att göra

SHIT VA JAG ÄR TRÖTT!!!!!

De blev ingen tvättning igår, jag gick på hockey =) Kände att jag var i behov av socialsamvaro med vänner =) så de blev några öl å lite hockey, å massa snack =) Riktigt skoj


Kom hem runt 12 å va heeeelt slut ! Toksomnade, å när klockan ringde 06:15 så kändes det som att jag bara sovit någon sekund.... A hade inte kommit hem heller,....
*mutter, mutter* jag gick ut på soffan å slummrade till 20 i 7, då vare bara att göra sig klar å dra till sätra för inventering.... Jag va skit trött, å slummrade vidare på tåget, ganska skönt faktiskt även om de hade vart underbart att ligga kvar i sänge å sova..... men men.... de ger ju pengar.... =P

Alla va typ lika trötta, å vi har flamsat oss igenom dagen.... haha jag har skrattat så sjukt mkt =)

Träffade mamma i skäris efter jobbet, handlade de sista inför resan, ni vet värktabletter, halstabletter å sånt.... de gick ruskigt snabbt, så sen vare bara å gå in på COOP, handla mat till kvällen, å lite sånt =) sen mot bussen å hem till Hagsätra för min del =)

Nu har jag käkat, å vart så där suuuuper sniken,.... jag gick ner till tvättstugan precis innan halv 8 för att förhoppningsvis få en tvätttid =) Jag tänkte att någon måste ju missa sin tid en lördagskväll..... hehe någon missade den,  så 19.30.30 hade jag bokat in mig på 19-22 passet =) Tjohoo !!! Så nu får jag allt tvättat å tort utan strul...... =)

Sitter å kollar på Narnia samtidigt =) SÅÅÅÅ BRA!!!!!

Ska sätta igång å packa straxt oxå,.... men de e ju inte så mkt å packa innan tvätten e klar =P .... men planera kan man ju =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: sanna

tjohooooo!!!

nu kom jag på att jag lovat skriva här hos di.

Kan trösta dig med att du inte är ensam om att vara toktrött....

2008-12-09 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback