TACK!!!

 Tack alla som grattat till jobbet =)

Det känns helt fantastiskt att vara tvungen att ställa klockan för att gå upp och åka till jobbet =)
Jag jobbar med order och beställningshantering på Swe-dish, ett internationellt företag som gör sateliter å sånt... Jag håller till på Supply avdelningen.

Just nu håller jag på å lär mig, så jag kan väl inte påstå att jag är snabb, men det går framåt, och jag känner att de faktiskt sitter bättre å bättre... jag fattar nästan vad jag håller på med... och en del artikelnummer börjar kännas riktigt bekanta =) jag har fortfarande ingen större koll på vad artiklenummren är för artikel i praktiken,... men de ger sig, jag har ju faktiskt bara jobbat 2dagar.

Trivs riktigt bra, de e myvket å lära sig, så jag är heeeelt slut i huvet på kvällarna.
Börjar 08:00 så jag åker hemifrån runt 7, har lunch mellan 12 och 13 sen jobbar jag till 17  och är hemma runt 18, Som tur är har jag en toppen bra sambo som ser till att det finns mat när jag kommer hem =) såååå skönt att inte behöva ställa sig å laga mat direkt när man kommer hem...  De hade vart okej å laga mat om jag inte kom hem så sent, men nu när jag gör de så är det SUPER SKÖNT att slippa den biten.... får se hur länge de håller i sig bara =P


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback