So ein tag, so wunderschön wie heute !

Första kvällen på länge som jag har kunnat ligga i soffan å bara slappa.... å de är sååååå SKÖÖÖÖNT!!!!! Egentligen borde jag gå å lägga mig, men jag vill se sista avsnittet av Hells Kitchen

Imorn är det jobb igen =)  Sen ska jag direkt in till stan på SIM-avslutning, med gamla jobbet. De lär blir riktigt trevligt, brukar vara det =)

Däremot lär de inte bli en sen kväll, för jag behöver min sömn, och på lördag är det hyffsat tidigt uppstigning, för att åka till Skansen med A, C, D och lilla W ska blir riktigt mysigt, så nu hoppas vi på bra väder på lördag =)  Och på söndag, för då ska jag på Grönan med min mamma å mina kusiner, och ytterligare en unge.... de ska bli intressant....

Nu ska jag kolla på Gordon Ramsey.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback