Oh no, jag vill inte !

Ligger i soffan å orkar värkligen inte ta tag i något !

jag måste diska innan A kommer hem,.. men kag orkar inte ens förflytta mig från soffan!  jag är helt slut. De känns som att luften gått ur mig, som att mina sista krafter gick åt igår. Hostar gör jag dessutom, å huvet gör ont.  De verkar inte bättre än att jag åkt på en förkylning,.....
JAG VILL INTE BLI SJUK ! INTE NU !!!!!


jag vill gå på mellandagsrean, men mamma är sjuk, carina är sjuk, camilla är hos Rs familj, Virre jobbar. Jag har inte frågat A men han brukar inte vilja åka iväg tidigt för att handla, å vi har ingen bil, så då är de ännu svårare att få med honom på sånna ideer..... Så just nu lutar de åt att de itne blir nån mellandagsrea för mig.... =(


Ikväll kommer A hem, som sagt, jag vet inte när.... men sent sa han..... blir de för sent så lär jag ha somnat.... Vi ska väl byta julklappar oxå, å de lär ju gå fort. för jag har bara köpt 1 till honom.... han har inte sagt vad han vill ha, förns två dagar innan julafton,... i min värld är det på tok för sent !  Jag köpte hans för flera månader sedan, å jag tror han kommer bli glad.  Kan ju säga att de inte är kläder, för de vågar jag inte köpa till honom..... han har så enformig smak, så de är ingen kul att köpa sånt till honom.... de enda kläder han använder som jag köpt till honom är träningsbrallor, strumpor och kallingar..... träningströjjorna har han inte rört, den snygga lite tjockare tröjan har han inte heller använt..... så jag skiter i att köpa kläder till honom..... de går lixom inte att göra rätt.....


Jag har mina aningar om vad jag får av honom.... men på ett sätt hoppas jag att jag har fel... för de bevisar bara att han inte tänker själv när han handlar.... å jag vill faktiskt ha lite tanke bakom det jag får...... är de att kräva för mkt  ? 


ush vilket deppigt å griningt inlägg de vart.... jaja just nu så känner jag så här.... å julen gör mig alltid smått deprimerad....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Hej gumman, Hur e det? Här har det blivit mycket bättre! Så det är bara att hojta till när du vill ses! Kramar

2008-12-26 @ 11:24:30
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback