nyårsfirande.. ?

Nu har vi ätit middag, de vart entrecot och klyftpotatis med bearnaisås... helt okej, men mina smaklökar är inte riktigt va de borde vara,... så de mesta smakar ganska träligt just nu....

Medans vi åt så vare en Bond film som gick, å nu går det en till, å när den är slut så börjar en tredje..... Kort sagt, de blir en tidig kväll för mig.....  Bond är inte något som jag gillar, för fem öre. Tycker att de e riktigt träligt och totalt meningslöst, därmed inte sagt att jag lägger nån värdering i vad andra tycker om Bond,... jag gillar det inte,.... men jag har svårt för sådant som alla höjer till skyarna.... jag kan förstå det snygga i filmerna som ett hantverk, men inte mer. A vägrar sänka volymen på TVn  för "på bio ska de vara hög volym....." så jag sitter mer öronproppar å tycker att det gör volymen uthärdlig.....
behöver jag säga att vi inte är sams..... å att han kanske borde kolla hörseln.....

Utanför har folk börjat smälla av sina fyrverkerier, å jag känner mest att jag inte alls är på något "nyårs humör"
Jag är trött, grinig, har ont i huvet, näsan å läpparna är som sandpapper...

Hoppas att ni har ett bättre firande än mig !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback