nyårsafton.

Känns inte alls som nyårsafton. Känns mer som en vanlig dag, nästan lite som att vi är på väg in i våren,.....
men så är de ju inte,.....

Jag har plockat lite idag, känner mig något bättre än föregående dagar, men absolut inte frisk. Ska plocka lite mer hemma, passar på nu när A inte är hemma,.... de är faktiskt bara jobbigt att plocka å städa när han är hemma,... Då kan jag inte göra saker i min takt, å idag är de inte världens snabbaste, men jag orkar helt enkelt inte, är som sagt inte frisk, även om A verkar tro att jag är det, bara för att jag inte sover konstant eller berättar hur dååååligt jag mår.

jaja nu ska jag sluta gnälla,... jag är trots allt hemma själv =) å de är riktigt skönt. Ska väl knalla upp till centrum sen å köpa lite mat å dricka, de lär inte bli nån lyxmat, utan bara nått enkelt, å cider till, mest för att jag är lite småtrött på cola, å cider känns mer nyår, när man nu inte ska dricka skumpa....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback