Notro city

Jag har hittat den vagn jag vill ha när jag får barn !!! älskar den här ! Förutsatt att jag fortfarande bor i stockholm, och inte ute på vishan, å de känns ju inte sååå troligt,...

Sen kan jag ändra mig, eller den jag får barn med har en åsikt..... hehe,.... inte för att jag tror de kommer spela så stor roll =P när jag vet vad jag vill ha brukar jag få de =P de tar bara lite olika lång tid =D

Färgen är den på sista bilden, brun med rutmönster, sååå snyggt !!!!!


23 färger
Passar: 6 mån till 3 år
Köp till City Korg, Hårdlift eller Quadrolift för barn från nyfödd till 6 mån.

Årets nyhet från Emmaljunga!
Mycket smidig sittvagn med svängbara framhjul. Vändbar sittdel. Endast 12 kg lätt och 57 cm smal! Observera att vagnen har samma rymliga sittdel som City Cross och City Cerox 360.

Pris: Sittvagn Protex-tyg 4.990 kr
Sittvagn Leatherette-tyg 5.190 kr

Vagnen kan användas som Travel System om du köper till en adapter och Emmaljungas First Class 0+ bilbarnstol.






- Ny vagn: Nitro City.
Lättviktsvagn med svängbara framhjul. Sittvagn som går att kombinera med lift eller korg. Endast ca 12 kg lätt och 57 cm bred.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Nicole

Men Sara inte ska väl du ha barn nu?

2008-12-15 @ 22:10:50
URL: http://rumnsex.wordpress.com/
Postat av: Nicole

oki oki.. Jag håller med om att den vagnen verkar toppen! Jag som har haft en bebis har fortfarande lite barnvagns-cp-tankar kvar, jag älskade att spana barnvagnar om du kollar redan nu hur bilr inte du sen när du får barn?!?!?!

2008-12-16 @ 13:13:03
URL: http://rumnsex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback