nästa festbestyr .....

lagom till att julfirandet är överstökat, så kommer nyårsfirandet......

med tanke på hur urusel min sambo är på att planera, så har vi absolut inga planer.....

egentligen gör väl inte de någonting.... men jag vill gärna veta vad planen är, även om de bara är att vara hemma.....

jag har alltså ingen aning om vad vi ska göra..... skulle inte bli det minsta förvånad om han har en fest å gå på.... de vore lixom så typiskt.....

jaja jag är sjuk, så nått tokpartay lär de ju inte bli för min del ändå....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Bra där Sara! Helt rätt medicin!!!=O)



Jo det tycker jag att du ska vara, men det är ju tur att du är så snäll att du delade med dig av bilden!! hehe =OP

*många krya på dig kramar!

2008-12-27 @ 21:59:48
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback