Jullaftonsmorgon

Jag "roar" mig med att tvätta kläder nu på julaftonsmorgon, av den enkla anledningen att jag annars inte har några rena kläder att ta på mig..... jag har bara tvättat de allra viktigaste, så två maskiner har jag kört, och snart ska jag hämta upp de nytvättade torra kläderna. =) Sen tror jag att de blir ett varmt bad, med skum =)  Ska plocka ihop allt som ska med till moster oxå, de e lite glögg, å sånt som ska med.
Ska hinna käka lite frulle oxå, julknäcke med ost och en kopp kaffe.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback