I natt jag drömde...

sjuuuka drömmar!

- Jag drömde att jag kollade på AIK mot något lag, men den visades på TV av någon konstig anledning.... å jag satt på ett tag med massa killar, sen började de regna å helt plötsligt så ringer mamma å säger att jag får styra upp de här, för gnaget håller ju på att torska.... så nu skulle jag minsan ta av till topless... jag tyckte de räckte med att jag hade vit t-shirt å de är ju rätt genomskinligt när det regnar...

sen drömde jag att jag å A skulle blir "vräkta" men inte för att vi inte betalade hyran å sånt, utan för att A hade för mycket fester, vilket ju var konstig eftersom han aldrig hade haft kompisar över, däremot så hade jag haft fester. Men A skulle ut för hyresvärden (som tydligen var en privat sådan) hon ville ha ut A för hon klarade inte av att han var Djurgårdare.... eeh  WHAT!?!?!? han är ju gnagare, men näe A skulle ut, men jag kunde minsan få bo kvar...... sen vart jag tydligen så arg att jag ställde mig å kastade massa kaffe koppar i väggen i köket så att de gick sönder, sen kom en mäklare (hon från nytt läge) å hade hittat en lägenhet i Solna, en 3a som man skulle betala 9000kr i nån slags deposition å sen vare 3000kr i hyra.... Men hur lägeheten såg ut vet jag inte, för vi fick inte gå in......

sen va jag helt plötsligt i london med carina som såg ut som camilla... å båda hade barnvagn,  men tydligen så bode jag i närheten för helt plötsligt så stog vi utanför huset,

till saken hör att lägeheten som vi bode i, i drömmen, inte alls såg ut som den vi faktiskt bor i. Å vi bor ju uppenbarligen inte i London, å varken bredäng (som kom på tal i drömmen) eller solna ligger i england.... så drömmen va minst sagt förvirrande...


Men åååå va skönt de va att sova ut !!!!!

jag vaknade till vid 10 sen låg jag kvar i sängen till straxt efter 11 =)

Nu ligger jag på soffan å kollar på Emil i Lönneberga =P

tanken va väl egentligen att gå på nån REA med mamma idag, men hon är (som alla andra) förkyld. verkar bara va jag som inte åkt på nån skit *peppar peppar ta i trä*.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback