ensam hemma

så ligger jag är i soffan igen,... ikväll kollar jag på Kopps, av Josef Fares. de e inte en av de bästa filmer jag sett, men funkar som tidsfördriv....

A är inne i stan, jag har faktiskt ingen aning om vem han är med eller vad han har för sig... men men,... skönt att var själv, mkt lugnare hemma då, utan någon som tvivlar på hur sjuk man är....

Fick en julkklapp idag, av A  Black Army, boken, har faktiskt inte den sen tidigare, men de känns som att jag kan den ganska bra ändå, de mesta har jag ju läst tidigare,... men kul att få, å han kom på de aldeles själv.

Min plan är att straxt gå å lägga mig, för jag är helt slut. Ska vara hemma från jobbet imorn oxå, å tror inte att jag ska förflytta mig utanför lägenheten varken imorn eller på nyårsafton, iaf inte längre än  till centrum.... längre än så orkar jag inte, va upp till centrum ikväll, å de va fan en pärs!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback