en pollett om dagen..

ungefär så känns jobbet just nu =P

Idag har jag jobbat med 1 EN!!!!! order hela dagen,.... har visserligen fakturerat ut några andra,... men dom kanske tog upp 20-30min tillsammans. Men som sagt , så de trillar ner någon pollett om dagen, så de går ju frammåt =)

Imorn är det fredag, och min sista dag på 1v, på söndag åker jag med mamma till Budapest, och kommer hem, om inte något händer, sent på torsdag kväll..... på fredagen ska jag upp å jobba igen....

För de flesta så är fredag sista arbetsdagen för veckan, men för mig så har jag ytterligare en dag kvar då,....  för på lördag ska jag räkna på lagret i Sätra, å efter de så ska jag å mamma iväg till kungens kurva å handla schampoo å balsam å sånt inför resan.....

jag måste straxt ta tag i tvätten, den ska sorteras å ställas fram, för imorn hinner jag bara komma hem å slänga i mig lite mat, innan det är dax att gå ner till tvättstugan å tvätta,... och även börja packa för resan.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback