Dan före dopparedan

Shit ! imorn är det julafton ! REDAN!?!?! De va ju nyss sommar å varmt ute..... eller ?


Näe de kanske inte va nyss, men de känns så,.... framförallt de sista 2-3 veckorna har bara sprungit förbi.... jag har haft saker att göra typ varenda dag.... utöver jobbet....

Det har varit roliga saker, men det tar på krafterna att ständigt vara på språng..

hade tänkt att åka ut till A´s landställe, i mellandagarna,... men så blir de nog inte .... han är förkyld å stannar nog bara till 25, å åkte ut idag.... borde faktiskt sitta på bussen nu..... samtidigt så kan de vara skönt att få tare lite slappt, gå på rean, å sen ligga i soffan på kvällen.... just nu känner jag att de e vansinnigt skönt att vara HELT själv. Jag har inte haft det på evigheter, å jag som är ensambarn har ett stort behov av att få vara ensam, trivs rätt bra i mitt eget sällskap =P jag älskar att umgås med folk, men jag älskar att mysa ner mig i soffan själv, å kolla på nåt über töntig film eller en riktigt ryslig deckare... jag är lite knäpp jag vet... men jag kollar faktiskt helst på film själv... då kan jag lixom fokusera helt på filmen.....


Ikväll har jag visserligen en del att göra,... de ska diskas, sorteras tvätt, för jag har tvättstuga imorn 07:00.... ja på julafton! men jag har inget val... jag har inte tvättat sedan jag åkte till Budapest, så nu finns de INGA rena kläder som passar i de här vädret,... sommarkläder har jag massor av.... men de käns liiiiite kallt nu.... så jag ska köra några maskiner imorn,... MAX 3maskiner.

Klockan 12:30 ska jag infinna mig i Vårberg hos min moster.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Alexandra

Jaa-- de har minsann sprungit !

God jul

2008-12-23 @ 18:14:04
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback