Äntligen HEMMA

Kom nyss hem från Budapest.

ÄNTLIGEN!!!!

Resan var kanon, men så många dagar OCH nätter tillsammans med min mamma är helt enkelt för mycket !  Kände igår att jag bara ville hem !!!! Då meddelar dom att det är STREJK på flygplatsen, och de vet inte om vi kommer komma hem..... WHAT!?!?!?!? Jag kände att jag absolut inte ville stanna en extra natt, jag vile BARA hem !

Tack å lov så gick vårt flyg, nästan som planerat...... vi vart 30min sena pga 2 karlar som tydligen har svårt att hålla tider !! TVÅ personer höll alltså kvar planet ! ALLA andra kom i tid, så vi fick sitta i planet i nästa 1 timme innan vi kunde taxa ut å påbörja flygningen hem.....

Flygningen var något skakig, å mamma gillar inte alls sånt, så hon var skit grinig,.... kan tänkas att jag itne va så rolig jag heller,... men jag var bara såååå trött på tanten !

Så skönt att vara hemma nu.... synd bara att sambon inte är hemma.....*suck* skulle vilja påstå att jag är förvånad,... men det är jag inte ..... Han är hopplös när de gäller att välkomna en hem.... ska han möta upp i stan så är han sen, för han har tydligen inte fattat att det går ganska snabbt att få sitt bagage när man varit i Budapest, å att Arlanda Express går SNABBT!!!

jaja, nu ligger jag i soffan å njuter av att min mamma inte är i närheten =) å kollar på TV

Imorn är det jobb igen,... sen är det helg, men inte direkt ledigt för de.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback