what to do ?!

jahopp, va ska man ta sig för idag da ??? En sak är säker, jag ska ta mig ut, måste röra lite på mig.... synd bara att de e så träligt att göra de själv... =( har visserligen min Mp3, men de e ju inte samma sak som att prommenera med nån kompis,.... jaja ut ska jag iaf,... kanske rör mig utåt om nån timme typ....

gick upp id 11 idag, å sen har jag legat å läst i sängen tills för bara en liten stund sen..... A har kommit in några gånger å studsat som en jävla känguru, haha men jag saknar lixom energi att studsa,  de va så himla skönt att ligga å läsa i sängen, utan att känna att man nog borde släcka och sova snart.... =)

Nu ska jag kolla lite på dumburken, uppdatera mig i bloggträsket, å sen är de dax å ta tag i gårdagens disk...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback