Tötter

TRÖTT TRÖTT TRÖTT !!!!!

Jag är helt vansinnigt tröt. jag lagade middag till mig, å åt den i köket, sen gick ja ut i v-rummet, la mig på soffan, å kände bara hur fruktansvärt trött jag var. De va som en våg av trötthet sköljde över mig!

CÅ ringde idag =) Har inte hörts av i sommar, hon har haft semester å har inte varit i stan så mkt. Jag har jobbat å försökt få ordning på mitt liv.... de senare håller jag visserligen fortfarande på med, men jag har kommit en liten bit på vägen. CÅ är i stan nu igen =) å vi lär ses imorn på träningen (fotboll) men med tanke på att hon nyss börjat jobba efter semestern så kan de ju hända att hon helt enkelt inte orkar.... Men hur som hellst så ska vi ses på fredag =) Vi ska köpa mat på News i huddinge, å ta med hem till henne å äta å dricka gott, å snacka skit ! =)

Imorn ska ja träffa C på dan, vi ska in till stan å käka glass =P haha 

Nu ska jag lägga mig på soffan å fortsätta äta mina pringles och guacamole *mumma*


 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback