to day..

snart ska jag bege mig ner till tvättstugan för att hämta upp min tvätt, för en ovanlighetensskull så är det A som har tvättat....så skönt !

Sen ska jag iväg till Flempan, ska registrera mig, även om jag är totalt osugen på de.... vill egentligen inte alls plugga, annat än KY, men de lär ju inte hända...

Så de jag ser fram emot idag är lunchen med C och lilla W,ska bli riktigt skönt =)

Nu måste jag göra mig iordning för dagen, ligger i soffan just nu, med bara ett täcke på mig....å de känns inte som en okej outfit när man ska röra sig bland folk.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback