strange feeling....

Jag har en sån där konstig känsla i kroppen, främst i magtrakten,.... det är inte mens, å inte nån annan fysisk åkomma,.... Jag har haft den här känslan förut, å den har sällan haft något possitivt med sig,..... Så de e ju liiiite jobbigt, MINST SAGT.

Jag sover dåligt på nätterna, känner mig allmänt grinig å trött av den anledningen,... Jag känner att jag mest av allt bara vill gå å lägga mig å dra nått gammalt över mig, å helst inte komma upp igen förns jag har ett ordnat liv, med allt vad de innebär av skola/jobb, boende och sånt, som jag trivs med.....

Som de känns nu så känns de där livet väääldigt avlägset,.... känner mig så galet deppig,... å jag kan inte ens komma på nån anledning till varför...... Just nu så tvivlar jag på de mesta,.... främst tvivlar jag på mig själv..... and I HATE IT !  

Jag har så himla mycket jag skulle vilja göra och uträtta,...men de mesta faller på att jag helt enkelt inte har råd!
 
Jag vet vad jag vill, men samtidigt så har jag ingen aning ! De är så frustrerande! 

Jag vill, men ändå inte !

Varför ska de vara så svårt ! 
Jag vill vara 3år igen,   när de största problemet är vad man vill ha till lördagsgodis...
 














Jag vill vara 3år igen,
när de största problemet är vad man vill ha till lördagsgodis...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Isabella

vilken gullig bild på dig hehe :) tänk om man fick vara 3 igen :)



//puzzzzzzz

2008-08-06 @ 23:16:16
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback