Regnet öser ner, men trevligt ändå

Vi vaknade i morse, inte av, men till lilla Ws "pratande" ute i sängen.... Cina va uppe sen ganska länge, å lilla W hade ätit frulle,... jag och V va inte riktigt lika pigga på att gå upp, jag va sist upp,... inte heeelt otippat =P
De regnade så vi tog de lungt, kollade på en film och sen drog vi in till E-köpingå fikade,.... de va riktigt trevligt, å absolut inte lika dyrt som inne i stan, men något dyrare än i skäris.....

Nu är V ute å grillar, de regnar inte fullt lika mkt för tillfället,... Så snart är de dax för käk, de blir potatissallad och flintastek *gott*  även Vinet är "uppkorkat" (bag-in-box) jag kör som vanligt med Foot of Africa, vitt vin, C kör nått  Isla Negra, även de vitt, men hon kör spriser,.....Lilla W är vaken, och högljudd =P men så vill man ha konstant underhållning när man är nästan 8 månader......
 
Älklingen är ute på landet med sin syrra, å jag antar att även svärfar är där.... så imorn kommer vi båda hem från lite landetvistelse..... sen är det tillbaka till verkligheten och jobbet... *suck* vilket även betyder att skolstarten närmar sig med stormsteg, och jag måste på allvar sätta mig och söka extrajobb.... CSN räcker ju inte såååå långt......

Nu ska jag fortsätta att lyssna på sommarplågor från nu och förr =P, så jävla underbara !!!!

På återseende =) 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback