regn å rusk, å TRÖTT!

sitter på jobbet, för dagen ensam, då kollegan är på sjukan med sin yngsta,.... Så jag sitter här, visserligen i värmen, men med dålig luft, å tittat ut över ett grått å trist å blött Sätra....

De är inte så överdrivet mkt att göra idag, igen..... så jag har ingen panik för att jag inte ska hinna med.....

De har ringt totalt 1 människa idag, och de va innan kundtjänst började, hm.... mindre kul.... jag hade ju knappt fått igång dator,.... sen har de varit dött,....

Jag har drickit kaffe å läst tidningen,... Å nu har jag skrivit in de ordrar som kommit,.... de va inte stora så de går fort att plocka ihop.....

Efter jobbet ska jag förbi mormor, vi ska byta SL-kort,... mitt går ut 13 augusti, hennes går ut den 28, å hon behöver inte ha sitt då, för hon å morfar åker till landet på måndag,.... å jag är ju kvar i stan, så jag beöver kortet....

tror jag kommer stänga tidigare idag,..igen.... för de är verkligen såå dött här ute....

men, nu ska jag fortsätta jobba lite,... så kanske jag kan vara klar med att till straxt efter lunch, så kan jag roa mig med eventkartan då :)  http://www.sweden.se/templates/cs/Event____19577.aspx 

Later !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback