OS på TV å regn ute...

ligger å kollar på OS, inte helt otippat kanske, dels för att jag är en tvåttäkta sporttönt, men sen är de ju typ de enda som visas på tv, å jag pallar inte byta kanal,... annat än när de kommer upp en fin liten textremsa i nedre bildkant, som påpekar att det just nu är en svensk som har medaljläge eller liknande i den andra kanalen.... då byter jag gärna.... men just nu så är det handboll....jag kan väl inte påstå att jag kollar så där värst engagerat , men de e rätt kul ändå...


A är fortfarande ute i köket å pluggar, å kommer med jämna mellanrum ut hit å glor på TV i 5min, för han har "rast", vilket är heelt okej, särskilt som han har ställt sig å masserat mina fötter =)

Annars så har de väl inte hänt mkt alls här idag..... Jag har pratat med min kollega, å jag ska jobba imorn, han sa att de OK om jag stannade hemma, jag har ju varit krasslig hela veckan, med kulmen nu igår... de e inte kul att åka till jobbet med en strulande mage,.... men jag har inte känt av magen alls idag, så imorn så ska jag till jobbet....
Imorse kände jag mig som en använd disktrasa,... inte alls iform.... minns inte ens att klockan ringt,... men de måste den ha gjort, för jag hade verkligen tänkt att gå till jobbet idag... men så blev de alltså inte....

Däremot så måste jag nog snart ta å gå en prommenad... de e fördjävligt dålig luft här inne (v-rummet) eftersom jag måste hålla dörn stängd, annars låter TVn ut till köket.... å fönstret ¨kan man ju inte ha öppet, för de blåser så för bannat, nu regnar de oxå....
 Prommenaden får vänta lite......

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback