min lördag

Igår va jag med C och D heeela dagen, jag mötte dem på pendelnkl 12,sen bar de av mot Södertälje, för att först ta en sväng på Överskottsbolaget, C ochD behövde köpa lite städpryar å sånt, å jag hade ju ingenting för mig, så jag följde med på trippen. När vi shoppat klart åkte vi till Södertälje C för att käka lunch, de blev donken, å de va helt okej, äter inte där så ofta, så jag har faktiskt inte dåligt samvet alls =) de va tillåmed ganska gott =) haha

sen åkte vi hem til dem, å satt i soffan å snackade skit, lekte med lilla W, sen satte vi igång med bestyren i köket, C diskade, jag matade W och D lagade mat, (kyckling wok med nudlar) de va riktigt gott =) Jag drack vin, å de drack fanta.... ingen av dem dricker särskilt mkt, å de hade ingen sprite hemma, hade de haft de  så hade nog C tagit nått glas dagens vid tio började vi kolla bussar för mig att åka hem med, de gick sådär, vi hamnade i nya diskusioner, å klockan drig iväg till 2 innan jag drog iväg, de fick bli nattbussen hem, å de gör mig absolut ingenting, för den stannar precis utanför mig =) D va liite skeptisk, men jag förklarade att de tar mig typ 2min från bussen till min dörr, så de e nära. 

Jag kom hem å kan inte påstå att jag vart förvånad att A inte va hemma, trots att han sagt att han snart skulle åka hem från stan, när jag pratade med honom tidigare på kvällen,.... jag läste lite i min braiga bok, sen släkte jag å somnade tydligen ganska omgående, för nu i morse så såg jag att A hade ringt mig runt 4, de märkte inte jag, annars brukar jag vakna av att mobilen ligger å vibrerar... men inte inatt, jag sov, å vaknade runt halv 9 å konstaterade att A låg brevid mig i sängen... jag gick upp å la mig i soffan å sov nån timme. sen har jag bara förflyttat mig från soffan för att hämta ett glas med resorb och lite cola =)

Nu ligger jag här å ha läst igenom de bloggar jag läser (långt fler än dem jag länkar till på min sida) har kollat fejjan (facebook) lite, å haft på 4ans nyhetsmorgon i bakgrunden....

känner att jag bör röra mig mot duschen, å göra mig iordning för dagen..... vi ska på Mamma mia idag på globen, de ska bli så himla kul !     


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: carina

var en super mysig dag och härlig kväll med bra diskutoner! =O)

men jag är avis på dig för att ni ska på mamma mia!!! vill ju oxå!!!! =O(

många kramar

2008-08-24 @ 16:32:00
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback