han e hemma...

nu e han hemma, å de känns faktiskt helt okej,...
men jag känner fortfarande att jag inget hellre vill än att bara få vara själv, utan någon i samma hus....
Har pratat med mamma, å jag ska åka ner till landet en vända, å då lär de bli så att jag bor i mormor å morfars hus....

Jag hatar att känna så här,.... dessvärre så är de ju inte heelt lätt att ta sig någonstans där man får vara heelt ifred....
Jag vet ju att jag kommer ta me datorn,.. men då väljer jag själv på ett helt annat sätt, med vilka och hur mycket jag vill prata.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback