Beslutsam

okej, nu har jag kollat runt lite,... de blir Huddingehallen 2200kr för ett helt år om man är student,... å de e ju jag.... =) bra ibland, även om jag hatar att plugga....

Ska försöka lösa de så fort som möjligt,..åså ska jag fixa cyckeln så kan jag vara hurtig å cyckla till å från träningen,,... konmstigt nog så ser jag fram emot de .... =) Nu börjar mitt nya liv, jag känner verkligen att vindarna blåser min väg.....

Nu ska jag sussa kudde, är egentligen inte trött,... men vafan de e ju en dag imorn oxå....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback