Baaaaad feeling.....

Faaaaaan ! Helvetes jävla skit !!!!!!

De e så mkt som borde göras, så mkt som borde tas tag i,... men jag PALLAR INTE !!!

Jag är som vanligt helt slut, vilket är konstigt med tanke på att de fortfarande är typ DÖTT på jobbet.

Den där magkänslan som jag nämt tidigare, är kvar, med samma intensitet.... å de e inte en possitiv känsla.....

Jag vet att jag måste ta tag i så jävla mkt. Men de e fan inte helt lätt.....

Nu ska jag iaf ta tag i lite,... jag ska skicka iväg lite jobbansökningar.... har hittat några som verkar intressanta, på riktigt !

Jag hoppas verkligen att jag får jobb, så jag slipper fortsätta plugga,.... iaf på nått år.... Jag är så evinnerligt trött på att aldrig ha ett öre på fickan, att konstant vara pank, å att nästan dagligen bråka om pengar med sambon......

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Diddi

Haha ok. Man slutar aldrig förundras över hur killar här i meddelhavet beter sig. LOL

2008-08-11 @ 19:06:44
URL: http://www.metrobloggen.se/diddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback