ångest

jahop, så har man då registrerat sig,.. känns inge vidare....men men nu ere gjort... Har varit med C idag, vi köpte lunch på Subway å tog me hem till henne för att hinna kolla på Holm som skulle skutta högt,... de gick ju inte så himla bra för honom, men men, de har de ju å andra sidan inte gjort för någon svensk, bortsett från två cyklister å nån mer.... Ara kunde ha gått bra, men där vare ju massa Italianos ivägen...

Nu ska jag lägga mig i sängen å läsa lite, sen imorn ska jag vara inne i stan kl10 för att möta upp mamma å fika med henne, hon har semester men ska på kurs i stan imorn, så hon är här över dan.....


A är inte hemma, han är nånstans å dricker öl, kan ju inte påstå att jag är nöjd med honom,.... men han verkar inte fatta hur löst han hänger... men men jag pallar inte bry mig.... inte nu iaf....


Sov gott alla !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback