Allsång ?

Sitter å "kollar" på Allsång på Skansen men de e fan inte så mkt allsång längre,.... De har blivit lite sämre för varje år tycker jag..... De e fortfarande lika långt/kort program i TV, 1 timme, 60min, men de e typ dubbelt så många gästartister som ska vara med, å de e långt ifrån alla som kör en allsång. Personligen så tycker jag att de ska vara ett KRAV alla gästartiser måste köra en allsång, de e väl inte för mkt begärt, ... eller ?

Jag brukade älska Allsång på Skansen ! Då på den tiden när de faktiskt var ALLSÅNG !!

Jag har varit å sett på Allsången live några gånger, men de e några år sedan nu, dels för att jag jobbar på sommaren, å vill vara där tidigt på morgonen för att få bra platser,...jag skulle visserligen kunna ta ledigt från jobbet någon tisdag, men jag känner inte att de e värt det...... Det är inte lika bra längre!

Idag är det viktigaste att Robert Gustavsson är med ! Å nu är det han  =)



http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3040451.ab



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback